...si in sfarsit, pozele (Partea 1)

Friday, September 2, 2011
Am primit vreo 700 de poze de la Bela, toate superbe, este foarte greu sa selectam cateva pentru blog, mai jos sunt cateva zeci si vor mai urma si altele.

Primele sunt de la Primarie, in 18 aug, cu ai nostri si cativa prieteni. N-am invitat pe nimeni, fiindca am fost programati in mijlocul zilei de joi, cand lumea era la serviciu si oricum a durat vreo 3 minute toata distractia cu tot cu "da" si cu semnaturi...







Sambata, 20 august, soare si cald, o zi perfecta in Harman

Jeff a avut acum 3 ani o super-nunta, din care ne-am inspirat si noi, cu motoare si party la cabana

Tudor - cel mai simpatic nepotel al nostru

cu prietenele mele din facultate, Sam si Stefi



cu prietenele mele Diana, Cami, Sam si Cristinuka

offf...si dupa atatea emotii...partyyy la Yaz!







Bobo cu Vero

Bulan, nu te las sa ma pupi, sunt maritata!

Angi

Acky - prietenul nostru de la salsa

Prietenii de la Salsa Picante: Acky, Corina, Bulan, Iuliana si DJ Monik
Ilva si Tudor, oare in ce limba vorbeau?

Here comes the Scottish team: Cristina, Carmen, Lucian si Cata
Unkle Marian si Tudor
gagicile mele: Cristina, Cami, Diana si Laura
Saaaaalsaaaa...........PICANTEEE!

in brate la Tzache, Adi (Bulan), Iuli (Sefu) si Acky

si Bobitza tinut pe brate de fete: Moni, Iuliana, Eva (Sefa), Corina si Carmen (Vecina)

Bobo dansand cu Rodi
cu familia noastra extinsa
Kronstadt Bikers: Vali, Obi, Gix, Bobo, Jeff, John, Mihai, Lorenzo si Horica


Cretzu si cea mai tare creatie a lui (pana acum): Piticul de gradina
Jeff si Katy

Bobo cu Lucian, Cristina, Carmen si Cata
Mihai, Rodi, Nelu si Angi

cu Sori, mami, tati si Moni

mami, tati si piticul de gradina

cu Amber si Kathryn

Amber

cu Dani, Marian, Tudor si Cecilia

cu Armand

Bobo cu Cami, Crezu si Anamaria

cu Alina

Skami si Ravoiu cu piticul de gradina
colegii mei dragi de la BRD
si alti colegi dragi de la UCT
cu Lars si Irina
Joost cu Ilva

Deane's featuring Vali
cu Tzache, Iuli, Timi si Eva (Salsa Picante)
Horica si iubita
opening dance...evident, salsa

strip, Bobo!
cadoul nostru de la SP, care acum e la noi in dormitor
Angi's speech

Bulan, cu cea mai tare trupa de dansatori populari

Cami introducing Salsa Picante
Rueda - locul 1 la Campionatul National de Rueda in 2011



Oana si Anamaria au ridicat pe toata lumea in picioare



Oana, Laura si Cami

Jeff

Shrek si Fiona

Sori si Moni

Acky blonda si Bulan

Amber si Kathryn ne invatau pasi de country



Horatiu si Kathryn

Alina si Ciprian

Alina si Vanina

our favourite singers, Oana si Anamaria

Rock&Roll, Geo!


...si pleci! Cretzu, Jeff si Jerry

Cu Miha, colega mea de birou, singura care a stiut dinainte aproape toate detaliile petrecerii:)
Corina (Salsa Picante)

Geo, inainte de fire-show

Iulia si Simona

Iuli si Neni

dna Olga, Mihai si dl Cristi

Dani, Marian si Tudor, cam obosit dupa 12 ore de party:)
Iuliana si Fiona + Shrek

Oana si Ovidiu

Mihai si Laura

Geo, u're the firestarter!




si mult asteptatii purcei...speram c-au fost la fel de buni pe cat de bine-au aratat

cu Carmen si Lucian si Cata si Cristina

cu colegii mei dragi, actuali si fosti, Mihai, Florinel, Dl Luca si sotia, Dna Olga si sotul
cu Tzache si Vanina

Bela having fun



Barna, Sica, Geo si Shobo, Live at Yaz





Gabi si Ioana


DJ Nemo

Posterul nostru favorit, din lume, pe tzara:)

Cu Gabitza si Rui, dragii nostri prieteni din Portugalia. Rui, la multi ani! era ziua lui chiar atunci, pe 21 august

pe la 4 dimineata, aproape de sfarsitul petrecerii

5 comments:

  1. yey! f misto intr-adevar, buna alegere cu Bela :)
    dar pozna cu mine si cu voi unde IE? :))

  1. Alina said...:

    Gata, gata, Armando, am pus pozna cu tine, vezi pe la mijloc...Bela rules, stim. Hai trimite si pozele tale, daca ai, urmatoarea tura e cu poze de la prieteni

  1. apai la cati pozari au fost in seara aia mi-a fost si jena sa-mi mai scot aparatu :|
    multumesc de pozna, vai ce gras sunt :)))))

  1. Eliza said...:

    Foarte frumoase pozele!Casa de piatra!
    Pupici din Alexandria...finica ta,Eliza&neamul :)

  1. Alina said...:

    Multumim frumos, Eli!Te pup si sper sa ne vedem in curand.

Post a Comment