Vacanta in tarile cu risc de ISIS - 08.09.2016

Monday, September 12, 2016
Ziua 1 Bucuresti - Bruxelles  A venit vremea pentru o noua vacanta...de data asta una lunga de aproape 2 saptamani si toata dedicata piticului. Cred ca va fi relaxant si distractiv, mai ales ca am mai fost deja in orasele in care urmeaza sa mergem. De data asta le vom vizita fara sa mai alergam si sa bifam puncte de interes (sper) si vom vedea lucrurile prin ochii piticaniei de aproape 4 ani. Cred ca vom descoperi locuri noi si le vom aprecia altfel. Vom calatori cu o gramada de mijloace de transport (spre incantarea lui Calin). Am inceput cu masina pana la Otopeni, acum suntem in Ryanair-ul spre Bruxelles, urmeaza autocarul pana la Bruxelles Midi, apoi metroul pana la gazdele noastre Piti si Ioana. Vor urma trenuri, barci, biciclete, masini, ferry si cine mai stie ce.
 
In Bruxelles am reusit sa ne intalnim cu finii dupa o ora de mers cu un autocar shuttle. Cost autocar: 14 eur de adult furajat. Copii sub 4 ani nu se furajeaza. A avut loc o noua premiera din punct de vedere al transportului: prima calatorie cu metroul pentru Calin. No si am ajuns, am trantit bagajele, am prizat o bere si am plecat in parc. Georges Henri e numele parcului. De asta imi plac mie belgienii, au niste parcuri foarte faine, unde lumea se simte bine, sta pe iarba, face picnic, bea o bere, se joaca cu mingea...lume relaxata. Ce atentate omule....
 
  In parcul mai sus mentionat, sa vezi loc de joaca pentru copii. Ingradit cu gard si cu nisip fin de plaja. Copii in picioarele goale, pe care nu-i trage curentul, tobogane misto, turnuri, locuri de catarat...m-as fi bagat si eu. S-a bagat Ali. Lui Calin dupa prima tura pe tobogan i s-a intiparit un zambet pe fata care nu i-a disparut toata seara. I-a trecut oboseala, m-a alergat dupa freesbee, pe mami la fel.  
 
 
 
 
  La intoarcere am numarat mijloacele de transport cu care am mers in prima zi. Au iesit 5. Acasa am mancat un somon buunn, o salata buna, vinisor, whiskey...mmm ce bine e in vacanta. Copil la nani si mami-tati la jocuri de societate. Ne auzim maine.

0 comments:

Post a Comment